sobota, 28 lutego 2015

Tutorial ♥ Jak narysować loki i proste włosy

 Heii !
Dziś coś innego ;)  Przedstawię wam jak narysować włosy , oczywiście to z mojej perspektywy .
Każdy może je rysować inaczej , a ja rysuję je tak .
 A co u mnie ? Jak wszyscy mam weekend i wreszcie mam czas aby coś napisać ! :D
No to zaczynamy ! :D


Zaczynamy od loków . 
1 . Narysuj (ostrą ) ósemkę , czyli nie okrągłą .
2 . Następnie od wszystkich kącików rysuj proste i gęste czarne kreski * Tak jak widać u góry .
3 . Masz mieć 3 kredki czarną , niebieską i błękitną . Teraz robisz to samo co z czarną kredką tylko że zamalowujesz większy obszar .
4 . No i na koniec rysujesz trzecią warstwę najjaśniejszą .


 1 . Teraz rysujemy proste włosy . Narysuj długą łezkę ( A co do fotografii to potrzebujesz te kolory )
                                      2 . Tak samo jak wcześniej rysuj czarne kreski od kącików .
                                           3 . Rysujemy następną warstwę ciemny brąz .
                                                 4 . Do środka rysujemy jeszcze jaśniej .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz